Birgitta Höglund Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Kom på att det i dagarna är precis 7 år sen jag gick över till LCHF efter en föreläsning med Annika Dahlqvist.Något jag idag är otroligt tacksam för. Dela gärna inlägget vidare till dina vänner som tycker det är svårt att ändra kost och livsstil https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2016/04/02/7-ar-med-lchf/ 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skymning Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Skickade länken till min mamma. Hon har liknande besvär. Det är min förhoppning att hon tar det till sig. Tack för att du delar med dig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted April 3, 2016 Author Share Posted April 3, 2016 Tack, Skymning. Hoppas din mamma också hittar en bättre hälsa med LCHF <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts