Birgitta Höglund Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Idag är det Internationella Fibromyalgidagen. En sjukdom som mest drabbar kvinnor, men fler och fler män får också diagnosen. Jag har skrivit ett inlägg om vad glutenfri LCHF betytt för min fibro på bloggen, dela den gärna vidare, även till dina vänner som inte har Facebook https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2016/05/12/internationella-fibromyalgidagen/ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kickilotta Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Jag instämmer i det som Birgitta skriver. Min fibromyalgi har också blivit otroligt mycket lindrigare sedan jag slutade äta gluten och började äta ganska strikt LCHF. Slutade med gluten för 21/2 år sedan och LCHF nu i 11/2 år. Kan verkligen rekommenderas. Nu behöver jag ej längre äta medicin mot smärtorna och jag mår mycket bättre även om jag inte anser att jag är botad. Någon gång ibland kan jag ha en jobbig dag. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted May 13, 2016 Author Share Posted May 13, 2016 Härligt att höra, så är det för mig med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts