Leopold Roos Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 InnehållsförteckningHär är gamla tråden som grupperade andra trådar. Den blev för stor och blev denna tråd istället:http://forum.kostdoktorn.se/topic/1058-innehå5llsförteckning/ 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fru Hå Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 BRA. Det här forumet är rena kaoset tycker jag. Somliga tycks skriva - "skrika" rakt ut - sina frågor i nya inlägg utan att kolla om det redan finns trådar/svar i ämnet. Hoppas det blir mer läsvärt nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjoer Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Här hittades intressanta saker som jag missat. Tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Skoj det verkar uppskattat. Nu har jag gått igenom hela Näringslära delen. Speciellt D-vitamin verkar poppis - och många likadana trådar. Hoppas folk kommer minska på skapa identiska trådar nu. Nu ska det fortsättas med Övrigt. Tror det är bäst jag lägger in det i samma lista och inte har en på varje del, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modesty Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Bra! Fundera på om det ska vara en tråd om Litteratur/Böcker på ett ställe eller på flera ställen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@rkbro Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Grymt bra tråd! Det här forumet har växt snabbt. Kanske är de dags att strukturera om forumet igen. De här olika rubrikerna kan ju vara en finfin ledtråd till hur man ska strukturera upp det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Lagt till en drös med fler trådar från "Övrigt". Doc och andra borde försöka besvara trådarna jag markerat med rött. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 30, 2013 Author Share Posted January 30, 2013 Har nu även med hela "Övrigt" (och lagt till nya från "Näringslära").Finns fortfarande ca 10 trådar som ingen besvarat/kommenterat. Vore bra om någon med kunskap skulle kunna göra sig ett försök . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts