piffpuff Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Hej! jag reser rätt ofta och har inget vidare problem med kosten då, denna gång åker jag till polen. och jag undrar om någon av er vet vilket smör som är ok där. (annars håller jag mig till avocado och kokosolja, men jag är lite less på det och vill gärna ha smör!) någon vänlig själ som vet ett märke däår som är ok? jag har googlat och försökt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edit Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Hej! Jag jobbar med en tjej från Polen och hon säger att det heter Maslo Ekstra (Polmlek=märke), då får man en fetthalt på 82%. Googla på det så kommer det upp bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piffpuff Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 TACK! oerhört tacksam för ditt svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edit Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Så lite så :-) Vem vill vara utan smör :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts