Gå till innehåll

Korrupta citat?

Recommended Posts

När man citerar ser jag att alla citat inte syns. Eller de syns men visas i BBKod-läge. Varför detta? Något jag/vissa gör fel när vi citerar?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej, du/vi gör inget fel. Det verkar vara något med forumet som spökar, för det kommer och går lite slumpartat. Svårläst blir det när det händer.

Har varit uppe tidigare:

Tack för att problemet uppmärksammas! Vi i moderatorgruppen är medvetna om att det är ett problem med citatfunktionen. Återkommer i frågan.

http://forum.kostdoktorn.se/topic/6063-citatfälten-funkar-dåligt/

• Gilla 1
Länk till inlägg

Ja, det blir väldigt svårläst. Överväger sluta citera folk och istället skrivas deras namn.

Tråden du länkar är från jan 2015. Det verkar inte som de får bukt på problemet.

De borde kanske använda annan mjukvara. phpBB om man vill ha gratis eller XenForo. XenForo kostar men är riktigt trevligt.

Länk till inlägg

Det förefaller försvinna efter en dag eller så?

Så har jag upplevt det också. Verkar som om det ibland behövs någon form av automatisk uppdatering innan det slår igenom.

(Vid ett tillfälle var jag inne och redigerade i mitt eget inlägg, och då kom BBkod-läget tillbaka, för att dagen efter vara tillrättalagt igen.)

• Gilla 1
Länk till inlägg

Det är vi moderatorer som redigerar inläggen när vi ser dem, vart eftersom dessa "konstigheter" dyker upp. Det är därför de kan se normala ut efter ett tag, men även se konstiga ut igen, och vi får redigera igen . . .  snacka om evighetsjobb . . .  :P

• Gilla 4
Länk till inlägg

Det är vi moderatorer som redigerar inläggen när vi ser dem, vart eftersom dessa "konstigheter" dyker upp. Det är därför de kan se normala ut efter ett tag, men även se konstiga ut igen, och vi får redigera igen . . .  snacka om evighetsjobb . . .  :P

Ett varmt tack till moderatorerna som håller ut med detta urtrista rutinjobb :wub:

• Gilla 7
Länk till inlägg