karolina_ Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Vill du vara i ketos, kör strikt och bor i Stockholm? Jag startade precis en Facebook grupp "Ketos Stockholm" för att man ska kunna ordna träffar med andra med samma fokus i Stockholm. Vill du lära känna fler som har samma intresse som du? Vill du optimera dig själv genom ketogen kost och träning. Gå med i gruppen https://www.facebook.com/groups/560671094093473/?fref=ts /Karolina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Trevligt! Sedan ett par år tillbaka finns också gruppen LCHF/Paleo Stockholm Events för träffar i Stockholm med omnejd. Vi är i skrivande stund 127 medlemmar, men aktiviteten är inte jättehög. Ett antal träffar har i alla fall blivit av, vi tipsar också varandra om intressanta föreläsningar etc som berör vårt område. Varmt välkommen även dit! https://www.facebook.com/groups/305688729595224/ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Gick med Annikas grupp...Ketosgruppen ser så unga och vältrimmade ut så jag vet inte om jag törs gå med där . ;-) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Jag ansökte precis.... Bor dock inte i Stockholm men hoppas det inte är ett problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Biochemist Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Gick med Annikas grupp...Ketosgruppen ser så unga och vältrimmade ut så jag vet inte om jag törs gå med där . ;-) Vi får "hålla handen" och gå med båda två så dubblar vi medelåldern i gruppen :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts