lchfwinther Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 Nästa vecka är det dags igen för LCHF-campingen i Säffle återigen träffas vi och grillar, pratar, har det mysigt och lyssnar på föreläsningar tillsammans. Vilka här kommer dit? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Jag tar med min fästman, som inte alls förstår varför man ska äta LCHF om man mår bra ändå. Jag vill inte ha någon "frälsningskampanj", men om en och annan förklarar hur ni tanker, och era erfarenheter, så kanske något slår rot. Och jag har själv tänkt ha trevligt bland en massa trevliga lchf-are :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Vi ses i Säffle! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Jag kommer till föreläsningen på lördag i Medborgarhuset. Vit PV på parkeringen, Häpp! Loberg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 GRATTIS! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 Är det verkligen inga fler än Effie, Annika, Ethel och jag som ska dit? vad gör ni andra såhär mitt i sommaren?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Ingen LCHF-camping för min del, tyvärr. Sommarens budget räcker inte till semester annat än hemikring och till Säffle är det långt. De två stora barnen får fara på varsin lägervecka. Vi vuxna får fixa saker som behöver göras på huset och förhoppningsvis blir det också utflykter i närområdet, hälsa på släktingar mm. En och annan fotbollscup med stora tjejen blir det också. Femåringen är rätt nöjd om hon får träffa kompisar emellanåt och fara på en och annan cykeltur och badutflykt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Inget för mig campinglivet är över för min del. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Är det verkligen inga fler än Effie, Annika, Ethel och jag som ska dit? vad gör ni andra såhär mitt i sommaren?? Jobbar och åker hoj ☺ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Mitt i sommaren?! Industrisemestern har ju inte börjat än. Jag jobbar ... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Är det verkligen inga fler än Effie, Annika, Ethel och jag som ska dit? vad gör ni andra såhär mitt i sommaren?? Jobbar Ha det så trevligt! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Jag kommer tyvärr inte. Har velat fram och tillbaka men det får bli Bråvalla i år... Vill inte missa Rammstein... :-( 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Nä...jag kommer inte heller...det ligger för tätt inpå all inclusive resa till Turkietmed familjen...vi åker dit på söndag. Men till alla som inte varit med och råkar ha tid över så kan jag verkligen rekommendera att åka dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 Inget för mig campinglivet är över för min del. Man kan ju bo i stuga, det gör jag Jobbar och åker hoj ☺ Ta hojen och sväng förbi vetja Mitt i sommaren?! Industrisemestern har ju inte börjat än. Jag jobbar ... Jobbar egentligen jag med men bytte helg, vill inte missa det här Jobbar Ha det så trevligt! Tack, det ska vi ha Jag kommer tyvärr inte. Har velat fram och tillbaka men det får bli Bråvalla i år... Vill inte missa Rammstein... :-( Jo jag har sett ditt velande förstår att valet mellan oss och Rammstein var tufft 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 Nä...jag kommer inte heller...det ligger för tätt inpå familjen all inclusive resa till Turkiet...vi åker dit på söndag. Men till alla som inte varit med och råkar ha tid över så kan jag verkligen rekommendera att åka dit. Synd Peter, hade varit kul att ses igen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Inget för mig campinglivet är över för min del. Jag har varit på LCHF-eventet i Säffle två gånger...första gången var jag där med frun...och bodde på http://www.krokstadherrgard.se/index.php/sv/ Vi struntade alltså i det sociala dravlet på campingen och gick på de intressanta föreläsningarna i Säffle och hade ett härligt boende med god mat Andra gången åkte jag själv och var med den fina gemenskapen på campingen och grillade och drack vin typ ;-) och gick på de intressanta föreläsningarna i Säffle. Båda varianterna kan rekommenderas. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Bo i campingstuga inget för mig brikar vara dåliga sängar sedan ska det städas. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 Bo i campingstuga inget för mig brikar vara dåliga sängar sedan ska det städas. Det blir 4:e gången gillt för mig. Första gången bodde vi på hotell i stan och åkte ut och grillade på kvällen. De andra åren och så även iår bor jag i stuga med alla bekvämligheter såsom kyl, frys, torkskåp, diskmaskin och kaffebryggare. Dessutom helt okej sängar. Städningen betalar man 700 kr för att slippa, för oss 4 i stugan(6-personers stuga) kostar det 1250 kr vardera totalt för 3 nätter 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Det blir 4:e gången gillt för mig. Första gången bodde vi på hotell i stan och åkte ut och grillade på kvällen. De andra åren och så även iår bor jag i stuga med alla bekvämligheter såsom kyl, frys, torkskåp, diskmaskin och kaffebryggare. Dessutom helt okej sängar. Städningen betalar man 700 kr för att slippa, för oss 4 i stugan(6-personers stuga) kostar det 1250 kr vardera totalt för 3 nätter Det låter kanske bra men det är inget för mig i alla fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivisfaxarn Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Första gången bodde jag ensam i en stuga. Eftersom jag ville ha toa och dusch och slippa städa blev det otroligt dyrt. Nästa gång bodde jag på hotellet, klart bättre på flera sätt och billigare! Tycker att det är i längsta laget att köra från Stockholm för ett par dar. Hade Nisse Simonsson kommit hade jag övervägt, längtar efter att höra honom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts