Gå till innehåll

Glad Midsommar

Recommended Posts

Glad Midsommar önskar jag alla er här på forumet  :)

Jag hoppas på sol, värme och mycket God mat till ikväll, men det verkar som att de två första önskningarna i nuläget inte kommer att slå in.

Glad midsommar alla! :) Sill utan potatis tyvärr till lunch (färskpotatis är gott, men den man köper i affär smakar inget!), och värme! :)

• Gilla 4
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Glad Midsommar!! Jo Syster, dina två första önskningar har slagit in - här i Marocko är det strålande sol och lagom varmt :D

Ingen sill och potatis här, men inför dagens fasta blev det makrill, zucchini, smör, opastöriserad mjölk och saltat mineralvatten.

• Gilla 5
Länk till inlägg

Glad Midsommar till er alla. Jag har syndat. Färskpotatis, matjessill och några öl och lite glass. Det är ju bara midsommar en dag om året  :)

• Gilla 3
Länk till inlägg

Ljuvlig värme i Värmland, har bara nönjutit hela dagen på min ständigt oslådda skogstomt där allsköns blomster slåss om plats. Lien, robotens föregångare, får med möda göra jobbet i augusti och allt börjar om från början nästa vår, trallarallaralla. Fortsatt fin missommar alla här!

Loberg

• Gilla 5
Länk till inlägg

Glad Midsommar! 

Fuktigt här trots all åska två nätter i rad. Det brukar ju bli torrare luft då men inte då. Får hoppas på att Grekland bjuder på torrare värme i morgon.  :P

• Gilla 4
Länk till inlägg

Midsommar har varit trevlig. Soligt och mycket varmt (och folkdräkt, och små grodorna...risk för värmeslag).

Ätit borta hela tiden, men plockat åt mig det som passat, och tagit smör I st f sås. På tok för mycket mat och för ofta. Frukost, lunch, middag, saftkalas och nachspiel. Gått upp något kg, men det försvinner väl igen.

• Gilla 1
Länk till inlägg