Bengt Nilsson Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Det skulle man känt till för XX år sedan... How To Calm A Crying Baby - Dr. Robert Hamilton Demonstrates "The Hold" (Official) A mother tests the pediatrician technique for calming crying babies https://www.youtube.com/watch?v=65gZV8Jbkps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WandaBlkk Posted March 18, 2021 Share Posted March 18, 2021 Min sambo har nio stycken små barn ibland skriker de så det ekar mellan väggarna men min tjej är fenomenal att få dem tysta hon grepar dem på något särskilt sätt sen blir de helt lugna. Jag själv har försökt att läsa på olika grejer för att se om det finns något som kan hjälpa mig när jag är med småbarnen för att få dem lugna, det bästa är att hålla dem som hon. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGK Posted March 18, 2021 Share Posted March 18, 2021 När mina barnbarn är lite onöjda sjunger jag för dem, fungerar varje gång. Billigt och ett tillfälle att träna rösten 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts