Edit Posted July 23, 2016 Share Posted July 23, 2016 Sitter hemma på en ljummen altan och följer Bruce Springsteens konsert via nätet. Spelar låtarna via Spotify och rockar loss som bara den samtidigt som vi ( maken och jag) dricker torrt vitt vin och äter salami och ost som inköpts på den Internationella Street Market som drar runt i Sverige just nu. Det kan man kalla att rocka fett :-) i bästa LCHF:anda. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Följdfråga, hur äter Bruce? Han är ju inte helt säckig i kroppen för sin ålder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Han äter väl som han rockar. Fett alltså. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edit Posted July 24, 2016 Author Share Posted July 24, 2016 Har ingen aning om vad han äter, men om man orkar stå på scenen och köra järnet i 4 tim som han gjorde på midsommardagen, då jag hade lyckan att få vara där :-) så går man nog inte på snabba kolhydrater (men vad vet jag, kanske bara ett önsketänkande så att han ska orka komma hit fler gånger). Hur som helst en sjujä..a bra liveartist med skön rytm i musiken. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Med risk att vi alla blir besvikna här, så är Bruce vegetarian Men han kanske är en vegetarian som äter mycket fett, inget behöver utesluta det andra 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edit Posted July 24, 2016 Author Share Posted July 24, 2016 Han åt en pasta carbonara på den italienska krog som han besökte sist han var i Göteborg, så ägg,bacon och grädde ingår kanske i hans vegetariska kost :-). 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Man får inte vara för kräsen när man är vegetarian. ? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts