Antonio Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Vet någon om detta? så stå i beskrivning: Du har säkert hört talas om skinny noodles, shiratakinudlar eller konjaksnudlar som innehåller 0 % kolhydrater. Goda tycker jag! Här är mitt senaste fynd. Low carb rice, med samma innehåll som nudlarna, men i risutförande. Barnen tyckte att dessa var supergoda, och vi vuxna också. Perfekt som alternativ till blomkålsris. Det finns inte på någon mataffär jag varit i, utan du köper det enklast hos Nu3. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Vet någon om detta? så stå i beskrivning: Du har säkert hört talas om skinny noodles, shiratakinudlar eller konjaksnudlar som innehåller 0 % kolhydrater. Goda tycker jag! Här är mitt senaste fynd. Low carb rice, med samma innehåll som nudlarna, men i risutförande. Barnen tyckte att dessa var supergoda, och vi vuxna också. Perfekt som alternativ till blomkålsris. Det finns inte på någon mataffär jag varit i, utan du köper det enklast hos Nu3. Det är sannolikt Shirataki-ris? http://www.lchfshop.se/index.php?main_page=product_info&products_id=3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonio Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 Tack! Men är den bra att äta vid LCHF kost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Vet inte.. utiallafall så äter jag Shiratakinudlar prexis nu! Mor tror hon får pasta. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonio Posted August 4, 2016 Author Share Posted August 4, 2016 Tack så mycket!! ska testa 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts