Carl August Arge Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Hoppas någon venlig sjæl kan hjælpa mig Jag har blivet intresserad av at ta en rådgivar-utbildning inom LCHF/Paleo kostrådgivning. (LCHF delen ær ett måste....Paleodelen ær ønskværd men inte ett måste). Mitt syfte ær att arbeta med egen kostrådgivning. Jag har i många år jobbat med alkohol/narkotika rådgivning och har god utbildning og massor med klinisk erfarenhet dær. Jag har varit LCHF´are i drygt 4 år. Mitt engelska ær lika bra som mitt svenska Kostrådgivningen ær det helt centrala....om dær ær nogot med basis motion-/træningslæra med i paketet så ær det också fint. Jag bor utomlands (Færøarna) så jag har minimalt med vetskap om vilka utbildningar som finns i Sverige (+ øverhuvudtaget). Hær finns ingen. Hær finns ingen rådgivning heller med low-carb innriktning. Kostnader spelar absolut en roll. Jag kommer att ha stora resekostnader - ju mer utbildningen består av många korta førlopp då jag fysisk måste var nærvarande dyrare blir det før mig. Ju mer jag kan ta via nætet billigare slipper jag. Jag menar att jag før ett par tre år sen så en svensk utbildning man kunne ta i sødra Spanien??? Jag ønskar inte att dær skal komma reklamliknande tips hær. Bara alment om vilka som finns og deras innriktning - och så det hær med hur mycket resande inngår. Jag tar mycket gærna emot mera konkreta kvalitetsråd via mail/post funktionen hær på forumet Tackar så mycket 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Jonas Bergqvist har också online-kurser: http://www.jonasbergqvist.se/ Jag är säker på att de har professionellt och relevant innehåll. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts