Popular Post Pathfinder Posted August 12, 2016 Popular Post Share Posted August 12, 2016 Känner mig glad att jag lyckats sprida info om LCHF till expats i Frankrike! Det var genom en journalist som ville skriva en artikel om att gå ner i vikt i Frankrike för "The Connexion", den populäraste tidningen på engelska i Frankrike ( 50 000 ex/mån men många fler läser den men är för snåla att köpa den själv ). Jag svarade och kom med i Juli-numret tillsammans med min man som verkligen är en LCHF succé! De andra; en tjej som slutade med bröd/vete och gick ner så mycket att hon behövde en "tummy tuck", en man som slutade med att äta restaurangmaten som var subventionerad av hans arbetsgivare och så en dam med gastric bypass. Tyvärr tryckte de inte website adressen för "dietdoctor" men det är ju inte särskilt svårt att hitta om man letar på LCHF, Low carb high fat eller Popular Swedish diet Andra goda nyheter är att min hårfrisörska och hennes man också har börjat med LCHF och mår fantastiskt, förutom att de också gått ner massor i vikt! LCHF rocks! 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kahavia Posted August 14, 2016 Share Posted August 14, 2016 Det låter som en lyckad reklaminsats. Tackar och bugar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts