Popular Post Syster Posted August 15, 2016 Popular Post Share Posted August 15, 2016 Min ganska nyfunna föreläsare inom Integrativ medicin Tore Persson har lämnat oss vid 63 års ålder. Mycket sorgligt tycker jag, han var en duktig föreläsare som inte "sparade" på orden mot det han tyckte var galet inom dagens kost och även inom vården. http://www.medect.se/torepersson 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Nilsson Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Tore gjorde även en ny version av sin föreläsning, nämligen Den blöta sanningen 2.0 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivisfaxarn Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Har aldrig hört talas om Tore Persson. Vilken fantastisk person. Tack för att du la upp föreläsningen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasni Posted August 17, 2016 Share Posted August 17, 2016 Tack för länken till föreläsningen Tore hade jag velat träffa men... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted August 17, 2016 Author Share Posted August 17, 2016 Här är några artiklar som Tore har skrivit i Medicinsk Access, från Annika Dahlqvists blogg. http://annikadahlqvist.com/2015/12/07/tore-persson-skriver-om-socker-i-medicinsk-access/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted August 17, 2016 Share Posted August 17, 2016 Så tråkigt, Dr Tore var en godhjärtad kunnig och ansvarsfull fundamentalist som hade med karririster att göra , inte sant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrea.morales.g Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Gud ! Vilken inspirerande människa, alldrigt för sen för att få så mycket kunskap. Tack Tore Skickat från min SM-G928F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts