Vittvrak Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 http://www.tv4.se/riktiga-karlar/klipp/3495894 Jonas Colting ska träna riktiga karlar. Vad blir det för mat ? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Helvegetariskt!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Colting? Vegetariskt? Hahahaha..! ? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Vill de göra en extremare säsong 2 så kan de ta Jonas brorsa som kostminister. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fundersam Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Programmet var ju helt underbart! Colting känns sympatiskt och visst skall det blir kul att följa dessa karlar. Förutom, vilket jag förmodar är okunskap kring kost, kändes det som bra killar med justa värderingar och mycket humor och så fina de verkar vara med sina familjer 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 Helvegetariskt!? Jo, han nämnde det i sin podcast. Det var som man kunde misstänka att det inte var colting som satte ihop den salladen... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 Apropå den helvegetariska salladen. Jonas sa att han själv brukar ha oxfilé eller lammstek till salladen. Tråkigt nog misstänker jag att han inte får köra racet fullt ut utan att någon klåpare ska in och pilla för att göra "bra TV" mot köttätargubbarna... 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 I nåt inlägg sa Colting också att även om TV ska skapas så är gubbarnas resa äkta och visst är det ofta så, alla stora, spännande saker gör sig inte på TV... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Xiro Posted September 22, 2016 Popular Post Share Posted September 22, 2016 Nyss, i kvällens avsnitt, pratade Colting o grabbarna LCHF i klarspråk - helt underbart, så att jag fick en glädjetår i ögat!! 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Såg avsnitt 2 och 3 igår. Tar upp många bra aspekter som jag hoppas kan hjälpa flera. Som inbiten nörd skulle jag önska lite mer detaljer kring kosten och att det inte är späkning det handlar om. De flesta fruarna verkar supporta bra men en tyckte gubbeb började bli för smal. Knepig inställning som knappast hjälper då det är många kilo kvar ner till normalvikt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Berglund Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Bara att LCHF nämns rakt ut i rutan är ju kanonbra, det verkar äntligen som att beteckningen börjar bli rumsren och politiskt hyfsat korrekt även i mediekretsar.Förhoppningsvis så kan vi väl kanske få en fördjupning i exakt vad de äter i kommande avsnitt. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts