Leopold Roos Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 (edited) Listor på städer och länder där användare gett information om LCHF i restauranger/fik/affärer: Svenska städer Alingsås, Arboga, Borås, Gävle, Göteborg, Härnösand, Eskilstuna, Halmstad, Hhelsingborg, Falun, Kalmar, Karlstad, Katrineholm, Kiruna, Kristinehamn, Kumla, Landskrona, Linköping, Ludvika, Luleå, Lund, Lycksele, Malmö, Masugnsabyn, Mellanskåne, Norrköping, Nyköping, Nynäshamn, Nässjö, Piteå, Skellefteå, Stockholm, Strömsund, Sundsvall, Söderhamn, Tyringe, Trollhättan, Umeå, Uppsala, Visby, Vänersborg, Västerås, Växjö, Årjäng, Ängelholm, Örebro, Östersund Utlänska städer och länder Italien, Finland (Vasa, Åland), Gran Canaria Den som är trådstartare får gärna samla tipsen i första posten på sin tråd (helst med länk). Försök gärna separera tipsen i en tråd och snack om träffar i en annan. Edited May 3, 2014 by Leopold Roos 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fru Hå Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Hjälp tack. Tänkte mig en tur till Strömstad i helgen. Blev glad när det tydligen finns LCHF servering där. Hur gör man för att få info. om namn och adress på serveringen? Klickade på strömstad vilket bara resulterade i förstoring av kartan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 30, 2013 Author Share Posted January 30, 2013 Lite sent svar men det är ingen som skrivit om Strömstad än. De vita städerna är än så länge "tomma". Kommer strax länka in alla städer här.Edit: Har nu lagt till länk lista över städerna vi pratat om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Vilken jättebra tråd, ambitöst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavegirl IF Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Här kan du göra kartan till en klickbar image map: http://www.image-maps.com/ Enkelt verktyg som jag använt själv flera gånger. Rama in städerna och länka. Plutta sedan in html-koden på lämpligt ställe på din blogg och/eller i forumet. (Det går bra att radera reklamraden som kommer sist i koden enligt de själva.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 Uppdaterat listan för senaste månaden. Delade upp i svenska och utländska ställen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted July 5, 2013 Author Share Posted July 5, 2013 La till ett par städer och gjorde listan smidigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoffe Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Jag går alltid till MAX eller nått annat burgar ställe och beställer Största skrovmålet typ 150g burgare sen säger jag utan bröd och istället för pommes tar jag sallad och vatten istället för läsk! Men allt annat får gärna vara på. Super gott och dom blir alltid lika chockade när man säger detta Och dessa restauranger finns ju över allt i varje stad så det är ju ett tips ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Jag går alltid till MAX eller nått annat burgar ställe och beställer Största skrovmålet typ 150g burgare sen säger jag utan bröd och istället för pommes tar jag sallad och vatten istället för läsk! Men allt annat får gärna vara på. Super gott och dom blir alltid lika chockade när man säger detta Och dessa restauranger finns ju över allt i varje stad så det är ju ett tips ! Jag har länge gjort low carb-burgare av alla olika sorter. Här i Uppsala har jag inte sett nån som höjt på ögonbrynen. När jag frågar om det går att få just den här burgaren som low carb får jag alltid ett käckt Ja visst! Det gör att jag kan prova de nya sorterna också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusH Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Jag går alltid till MAX eller nått annat burgar ställe och beställer Största skrovmålet typ 150g burgare sen säger jag utan bröd och istället för pommes tar jag sallad och vatten istället för läsk! Men allt annat får gärna vara på. Super gott och dom blir alltid lika chockade när man säger detta Och dessa restauranger finns ju över allt i varje stad så det är ju ett tips ! Har inte MAX mycket kolhydrater i sin dressing? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Jag gissar starkt att man inte ska ha några hamburgare köpt på nån kedja som stapelvara. Men det är bra nödmat och i oc h med att Max har salladsblad i st f bröd går det äta som vilken burgare som helst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakopp Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Listor på städer och länder där användare gett information om LCHF i restauranger/fik/affärer: Svenska städer Alingsås, Arboga, Borås, Gävle, Göteborg, Härnösand, Eskilstuna, Halmstad, Hhelsingborg, Falun, Kalmar, Karlstad, Katrineholm, Kiruna, Kristinehamn, Kumla, Landskrona, Linköping, Ludvika, Luleå, Lund, Lycksele, Malmö, Masugnsabyn, Mellanskåne, Norrköping, Nyköping, Nynäshamn, Nässjö, Piteå, Skellefteå, Stockholm, Strömsund, Sundsvall, Söderhamn, Tyringe, Trollhättan, Umeå, Uppsala, Visby, Vänersborg, Västerås, Växjö, Årjäng, Ängelholm, Örebro, Östersund Utlänska städer och länder Italien, Finland (Vasa, Åland), Gran Canaria Den som är trådstartare får gärna samla tipsen i första posten på sin tråd (helst med länk). Försök gärna separera tipsen i en tråd och snack om träffar i en annan. Jönköping? http://www.pizzeriabellamarie.se/ har LCHF pizza! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna Karin Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Listor på städer och länder där användare gett information om LCHF i restauranger/fik/affärer: Svenska städer Alingsås, Arboga, Borås, Gävle, Göteborg, Härnösand, Eskilstuna, Halmstad, Hhelsingborg, Falun, Kalmar, Karlstad, Katrineholm, Kiruna, Kristinehamn, Kumla, Landskrona, Linköping, Ludvika, Luleå, Lund, Lycksele, Malmö, Masugnsabyn, Mellanskåne, Norrköping, Nyköping, Nynäshamn, Nässjö, Piteå, Skellefteå, Stockholm, Strömsund, Sundsvall, Söderhamn, Tyringe, Trollhättan, Umeå, Uppsala, Visby, Vänersborg, Västerås, Växjö, Årjäng, Ängelholm, Örebro, Östersund Utlänska städer och länder Italien, Finland (Vasa, Åland), Gran Canaria Den som är trådstartare får gärna samla tipsen i första posten på sin tråd (helst med länk). Försök gärna separera tipsen i en tråd och snack om träffar i en annan. Jag vet inte om jag lägger in detta på rätt ställe, men vill tipsa om ett (rättare sagt 3) ställe i Köpenhamn: http://www.palaeo.dk/ De har i Hellerup, Hörsholm, Fredriksberg och Lyngby också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts