Popular Post jrv Posted September 22, 2016 Popular Post Share Posted September 22, 2016 Jag måste bara få ur mig detta! När jag började med LCHF för ca 6 år sen hängde jag mycket på LCHF-forum, bloggar och så vidare. Det var alltid god stämning, man delade med sig av sin kunskap och sina erfarenheter och peppade varandra och det är ni där ute som gör just detta som bidrar till att fler människor får chansen att upptäcka hur man kan må bra och bli frisk genom naturlig och god mat. I LOVE YOU! Jag bloggade mycket om LCHF första året men så slog kärleken till och jag fick en stor familj med flera bonusbarn. Hade inte lika mycket tid över till att blogga och det blev att jag helt enkelt bara åt LCHF som vanligt utan att tänka, prata och skriva så mycket om det. Så jag har inte haft så mycket kommunikation med likasinnade de tre senaste åren. Nu i samband med försök till graviditet har jag känt ett stort behov av att få just detta då man får mycket råd, pekpinnar och varningar om kosten under graviditet. Min kosthållning har sällan framhålls som det ideala. Jag vill såklart äta så att barnet utvecklas och mår bra men inte fått någon bekräftelse på att mitt sätt att äta kommer främja detta - utan snarare tvärtom. Jag slängde ut två ämnen här på forumet om detta, för att jag kände mig så ensam och vilsen, och fick så mycket respons direkt! Ni är bäst! Kommer fortsätta hänga här för jag behöver er! Ni är så himla generösa, snälla och framför allt KLOKA! Tack för att ni tar er tid att inspirera, dela med er och engagera er! KÄRLEK TILL ER! 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post SGK Posted September 22, 2016 Popular Post Share Posted September 22, 2016 Jag kom att tänka på Michael Fox videos på Kostdoktorns medlemssidor. Han förespråkar ju LCHF-kost för att bli gravid. Han har hjälpt många barnlösa att bli gravida genom att rekommendera rätt kost. Så fortsätt som du gör så bör du ha de bästa förutsättningarna för att bli gravid och få en bra graviditet. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts