piffpuff Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Jag tycker jag testar allt, men det händer ändå inget... Har väldigt svullen mage. när jag startade med lchf så försvann det där problemet, sen kom det som smygandes tillbaka... Jag har slutat med mejerier, äter smör däremot. är i en stabil och bra ketos, sover jättebra och länge. äter mitt första mål vid lunch, sen middag. Om jag tränar äter jag ett mål till. dom 3 dagarna i veckan jag tränar tränar jag högintensivt och hårt. stressa gör jag väl. men det är svårt med det jobbet jag har. och barn och hus och allt annat man har... har däremot gått ner i tid för att få mer fritid. jag MÅR bra, men mig mage verkar säga annat ;( Jag har just startat ett projekt "betaine hcl" för jag inbillar mig att jag inte spjälkar maten, är rätt långsam i min smältning....hoppas det kan göra saken bättre.... mitt mål är alltså att gå ner mer i fettprocent, bli mer definierad. Något tips på vad jag kan ha missat? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik 2 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Lite mer info behövs. Man/kvinna? Längd/vikt? Äter vad/hur mycket? När du tränar hårt hur påverkar det aptiten, och vad äter du då. Vad är det din mage säger? Vilka symptom? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anne.wallin1954 Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 Kolla in Dr. Eric Berg på YouTube och se hans mycket pedagogiska videos! Jag är övertygad om att han kan ge dig svar på vad som kan orsaka dina problem! ? Skickat från min SM-A310F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts