Cci Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Hej Jag är nybörjare i den här metoden, finns två saker jag måste berätta jag har 1. Laktos intolerans 2. Ett gastric sleeve op.... Gastric sleeve, blev rekommenderat av ortopeden då jag har ett ryggskada och har svar att träna, vilken med åren gav resultat till övervikt, jag har förlorat nästan 20 kilo, men dom rekommenderar att man ska ha light produkter - vilka jag alltid varit misstänkt mot. Ett av mina vänner som har också opererad mågen rekomenrade lchf metoden som alternativ. Så frågan är ett lchf bättre för mig? Och hur gör man med laktos fria produkter? Cecilia. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...