Melker Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Hm, "Du är vad du äter" kanske kan få ett lyft med Annika Sjöö som utmålar socker och snabba kolisar som värsta bovarna. Eller vad tror ni? http://viktklubb.aftonbladet.se/kampanj/artikel/23701405/motivation?refpartner=aftonbladet_viktklubb_2.3701405_bred_motivation_&utm_source=bred&utm_medium=aftonbladet&utm_campaign=motivation 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Jag tycker att hennes korta beskrivning av hur hon själv äter verkar ganska mycket som paleo. Jag tror att det finns hopp om att programmet faktiskt ska kunna hjälpa deltagarna, vilket ju inte skulle skada, som omväxling. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra183 Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 Hon verkar ha gett ut två böcker om paleo, så det finns hopp om att det kan bli riktigt vettigt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lipofil Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Du är vad din mat har ätit. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anne.wallin1954 Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Vill tipsa om Dr. Eric Berg på YouTube och all hans info som jag varmt kan rekommendera! (www.drberg.com) Skickat från min SM-A310F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Kul att någon med lite fräscht nytt tänkande kring kost får plats i TV-rutan 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts