Andreas Eenfeldt Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Tidigare moderatorer på forumet är jag, min bror Johan (som främst sköter det tekniska), Tommy Runesson och Limp. Idag välkomnas hela tre nya moderatorer: Leo, Kjell Granelli och Sandra. De har alla gjort mycket uppskattat redan och nu får de också möjlighet att hjälpa till att hålla ordningen. Något som ännu varit lätt och snabbt gjort. Med sammanlagt sju moderatorer står forumet redo för framtida tillväxt. Välkomna och tack för att ni ställer upp! 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pathfinder Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Grattis till er alla! Jag gillar era inlägg, och ser fram emot mer "gott" att läsa! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Andreas, det är jag som tackar för förtroendet och för att du startat detta härliga forum 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Tack för att jag får möjlighet att hjälpa till! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Jag tackar med. Härlig nivå här på allt folk och trådar . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Herregud, nu måste man verkligen hålla sig i skinnet... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Vi har ögonen på dig! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Coca-Cola är gott! Grattis till moderatorjobben! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Berglund Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Grattis, och lycka till ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strutfus Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Kanon Doc! Dessa moderatorer är ett mkt bra val!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts