Kjell Granelli Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 https://www.facebook.com/events/1126109470810120/ Lördagen den 11 februari 2017 kommer den första tyska LCHF-konferensen äga rum i Düsseldorf på Radisson Blu. Det bjuds en imponerande talarlista samt naturligtvis passande mat. Jag fann flygbiljett från Kastrup under tusenlappen samt även prisvärt hotell nära Radisson. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 Jag blev sugen och bokade en flygbiljett för 700 från Arlanda. :-)Jag får ta en titt på vad den eventuella totalkostnaden blir.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted November 8, 2016 Author Share Posted November 8, 2016 Hotell nära Radisson för under 700 kr natten: https://sv.hotels.com/hotel/details.html?pos=HCOM_SE&locale=sv_SE&hotelId=551691&tab=description&rffrid=eml.hcom.SE.430.00.2016.11.05.src00.00.00.0000.0000.00.0000&intlid=Body_HotelName_H839.008.003_H3872.000.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Ja, då har jag bokat allt (och fått deltagandet bekräftat): Flyg : 700 sek Hotell två nätter (samma som Kjell): 1200 sek Konferens: 1700 sekKom igen nu, några till kan väl hänga på?! :-)Jag förstår tyska hjälpligt så vi får väl se bra det går. ;-) Det som jag tycker är väldigt kul med detta är att talarlistan nästan enbart består av namn man inte alls vet vilka det är. I de flesta andra sammanhang är det samma namn som dyker upp och de håller liknande föreläsningar som man i mångt och mycket redan kan se på nätet i alla fall om man är medlem hos Kostdoktorn. Talarlista: Hanna Boëthius, Zürich/Schweiz,Diabetes-Expertin Ulrich Fischer, Bocholt,Gebietsleiter Nahrungsergänzungsmittel Dipl. oec. throph. Ulrike Gonder, Hünstetten,Freie Wissenschaftsjournalistin, Buchautorin Roman Gruber, Basel/Schweiz,ErnährungsCoach, Darmgesundheitsexperte Prof. Dr. rer. hum. biol. Ulrike Kämmerer, Würzburg,Frauenklinik - Universitätsklinik Würzburg Frank Linnhoff, Grayan et l‘Hopital/Frankreich,„Süßes Blut“ – Diabetes Kolumnist vom Low Carb – LCHF Magazin Bettina Meiselbach, Erbach,Happy Carb – Bloggerin, Buchautorin Dr. Sabine Paul, Frankfurt,Molekular- und Evolutionsbiologin, Expertin für genussvolles Gehirn-Doping und Stress-Resistenz nach dem Vorbild der Natur Daniela Pfeifer, Absam/Österreich,LowCarbGoodies, LowCarb-Ketogen, Diätologin, Buchautorin Prof. Dr. med. Jörg Spitz, Schlangenbad,Facharzt für Nuklearmedizin, Vitamin-D-Experte, Akademie für menschliche Medizin GmbH Mag. Julia Tulipan, Wien/Österreich,PaleoLowcarb, Biologin, Dipl. Personal Fitness and Health Trainer, Dozentin an der LCHF Akademie, freie Redakteurin vom Low Carb– LCHF Magazin für Gesundheit und ketogene Ernährung Christiane Wader, München,Ketolumnistin im Low Carb – LCHF Magazin für Gesundheit und ketogene Ernährung 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts