Popular Post Annamaria Posted November 13, 2016 Popular Post Share Posted November 13, 2016 Gav mig på LCHF för flera år sedan, vad som hände vet jag inte, men helt plötsligt åt jag på "mitt gamla vanliga vis igen" Kilona har nu smugit sig på, äckligt sockerbehov, och ständigt sugen på nåt...skrev in mig på WW men efter x antal veckor där så känns det supertrist och väldigt fel (trots en viktnedgång på 11kg) med all denna lågkalorikost, halvfabrikat och hysterin med allt räknande av SmartPoints....Så för 3 dagar sedan slutade jag tvärt med WW-kosten och hoppade på LCHF, tog några dagar men nu mår jag bra. Men jag vill helst slippa räkna...jag vill bara kunna äta när jag är hungrig och äta rätt förståss, rätt mat, men jag orkar inte räkna, jag vill inte att det ska behövas. Vi får väl se hur det här går, kollar in lite inlägg och försöker lära mig mer :-) Annamaria 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Lycka till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skymning Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Hej och lycka till! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRAKULLA Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Hej och välkommen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annamaria Posted November 13, 2016 Author Share Posted November 13, 2016 Lycka till. tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annamaria Posted November 13, 2016 Author Share Posted November 13, 2016 Hej och välkommen! Hej, och tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Väldigt välkommen, Annamaria! Här träffar du många som har slutat räkna och aldrig tänker på mat i form av kalorier, points eller andra krystade påfund 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annamaria Posted November 13, 2016 Author Share Posted November 13, 2016 Väldigt välkommen, Annamaria! Här träffar du många som har slutat räkna och aldrig tänker på mat i form av kalorier, points eller andra krystade påfund Tack, skönt, precis det jag ville höra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annamaria Posted November 13, 2016 Author Share Posted November 13, 2016 Lycka till. tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts