Hjopek Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Varför kan jag inte logga in med samma uppgifter jag använder mig av här på forumet, på bloggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganymedes Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Det är olika konton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Det är olika konton. Helt rätt. Blogg och forum är (än så länge) helt fristående från varandra. Forumet är dessutom helt kostnadsfritt för alla, medan medlemssidorna innebär en avgift på 79 kr i månaden. (Första månaden är gratis, ingen bindningstid). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjopek Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 Aha, kan jag ha samma uppgifter på medlemssidorna, när jag blir medlem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganymedes Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Forumet vill ha användarnamnet och medlemssidorna vill ha e-postadressen vid inloggningen. Lösenordet kan väl vara samma, men en god regel som man alltid bör följa är att aldrig använda samma lösenord på flera ställen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivisfaxarn Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 Har gett upp att förstå detta! Är väl inte tillräckligt datakunnig. Tar mig runt på sidorna, men har t ex svårt att hitta tillbaka till nåt jag läst tidigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 Har gett upp att förstå detta! Är väl inte tillräckligt datakunnig. Tar mig runt på sidorna, men har t ex svårt att hitta tillbaka till nåt jag läst tidigare. Håller med! Tycker det är jättesvårt att hitta gamla inlägg på Kostdoktorn, sökfunktionen funkar inte riktigt som på Google, om man säger så. Eller så associerar jag helt annorlunda än Dr Andreas själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganymedes Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Använd Google. Skriv "site:forum.kostdoktorn.se" och sedan det du vill söka på. Och det går att skriva direkt i adressfältet på dom flesta webläsare. Vill man söka på tex. "ägg" och "evolutionen" så blir det: site:forum.kostdoktorn.se ägg evolutionen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts