Hjopek 190 Rapportera inlägg Postad 18 November, 2016 Varför kan jag inte logga in med samma uppgifter jag använder mig av här på forumet, på bloggen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ganymedes 876 Rapportera inlägg Postad 18 November, 2016 Det är olika konton. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Annika Rane 1 975 Rapportera inlägg Postad 18 November, 2016 Det är olika konton. Helt rätt. Blogg och forum är (än så länge) helt fristående från varandra. Forumet är dessutom helt kostnadsfritt för alla, medan medlemssidorna innebär en avgift på 79 kr i månaden. (Första månaden är gratis, ingen bindningstid). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hjopek 190 Rapportera inlägg Postad 18 November, 2016 Aha, kan jag ha samma uppgifter på medlemssidorna, när jag blir medlem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ganymedes 876 Rapportera inlägg Postad 18 November, 2016 Forumet vill ha användarnamnet och medlemssidorna vill ha e-postadressen vid inloggningen. Lösenordet kan väl vara samma, men en god regel som man alltid bör följa är att aldrig använda samma lösenord på flera ställen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vivisfaxarn 164 Rapportera inlägg Postad 19 November, 2016 Har gett upp att förstå detta! Är väl inte tillräckligt datakunnig. Tar mig runt på sidorna, men har t ex svårt att hitta tillbaka till nåt jag läst tidigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iAnna 5 179 Rapportera inlägg Postad 19 November, 2016 Har gett upp att förstå detta! Är väl inte tillräckligt datakunnig. Tar mig runt på sidorna, men har t ex svårt att hitta tillbaka till nåt jag läst tidigare. Håller med! Tycker det är jättesvårt att hitta gamla inlägg på Kostdoktorn, sökfunktionen funkar inte riktigt som på Google, om man säger så. Eller så associerar jag helt annorlunda än Dr Andreas själv. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ganymedes 876 Rapportera inlägg Postad 20 November, 2016 Använd Google. Skriv "site:forum.kostdoktorn.se" och sedan det du vill söka på. Och det går att skriva direkt i adressfältet på dom flesta webläsare. Vill man söka på tex. "ägg" och "evolutionen" så blir det: site:forum.kostdoktorn.se ägg evolutionen 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser