Annamaria Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Kanske fel forum att söka, men söker "vanliga LCHF-människor som bloggar, där man kan läsa om upp-och nergångar, nåt recept kanske, lite allmänt, inga "storbloggar" med "kända LCHFbloggare" :-) finns det några som vill ha nån som läser och kommenterar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Det finns flera på detta forum som har egna bloggar. Dessutom är många av bloggarna på kostdoktorns samling tämligen vanliga människor fast intresserade av kost och hälsa 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annamaria Posted November 23, 2016 Author Share Posted November 23, 2016 Det finns flera på detta forum som har egna bloggar. Dessutom är många av bloggarna på kostdoktorns samling tämligen vanliga människor fast intresserade av kost och hälsa Nu hittade jag!!! Tack (dålig på att söka :-/) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennica.Rocks Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Kanske fel forum att söka, men söker "vanliga LCHF-människor som bloggar, där man kan läsa om upp-och nergångar, nåt recept kanske, lite allmänt, inga "storbloggar" med "kända LCHFbloggare" :-) finns det några som vill ha nån som läser och kommenterar? Kolla in Annaslchf.se hon har en skön stil och finns inte här vet jag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Kolla in Annaslchf.se hon har en skön stil och finns inte här vet jag.. Du har ju också en blogg väl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennica.Rocks Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Kolla in Annaslchf.se hon har en skön stil och finns inte här vet jag.. [/quote Du har ju också en blogg väl? Jo, men så är det.. men lite genant att göra "reklam" för sig själv 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annamaria Posted November 23, 2016 Author Share Posted November 23, 2016 Jo, men så är det.. men lite genant att göra "reklam" för sig själv Den läser jag gärna :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra183 Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Nu snor jag tråden lite. Vad beror det på att vissa bloggar inte är med här? Håller de inte tillräckligt hög kvalitet eller har bloggägaren inte ansökt om att bloggen ska visas från den här sidan? Lite nyfiken bara. Om man googlar på LCHF och någon maträtt man vill göra så kan man hitta en del bloggar den vägen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Nu snor jag tråden lite. Vad beror det på att vissa bloggar inte är med här? Håller de inte tillräckligt hög kvalitet eller har bloggägaren inte ansökt om att bloggen ska visas från den här sidan? Lite nyfiken bara. Om man googlar på LCHF och någon maträtt man vill göra så kan man hitta en del bloggar den vägen. För ett tag sedan så gjordes en översyn av bloggarna. De möblerades om nya kom till och vissa försvann. Det var ett upprop då här på forumet vilka man rekommenderade. Det finns ju legio med bloggar 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladan Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Nu snor jag tråden lite. Vad beror det på att vissa bloggar inte är med här? Håller de inte tillräckligt hög kvalitet eller har bloggägaren inte ansökt om att bloggen ska visas från den här sidan? Lite nyfiken bara. Om man googlar på LCHF och någon maträtt man vill göra så kan man hitta en del bloggar den vägen. Bloggen måste ha ett RSS flöde, dvs skickar ut uppdateringar. Alla bloggar har inte den funktionen och då fungerar de inte att länkas till kostdoktorns sida. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts