margaretha Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Tipsade en jobbarkompis att han borde ta D-vitamin 5000ei men han sa att det inte fanns att köpa då det inte fick säljas så högt kan det vara möjligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessirene Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Det finns att köpa, det gör jag. Jag tror han har en poäng, att det inte skulle vara tillåtet, men det verkar ha varit tillfälligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Holistic har 5000IE, och PurePharma har 2500IE. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Jag köper Holistic 5000IE på Apotea.se. Men det står på burken att man ska ta varannan dag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts