Commander86 Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Idag var jag på adventsfika med massa godsaker. -Daimtårta -Saffranskladdkaka -Rockaroads -Saffransbullar -Vitchoklad-konfekt Det vattnades i munnen, hade tagit med mig teenyweenys med smak av parmesan när sötsuget började komma. Drack kaffe å vatten och gick därifrån stark som i de flesta fall. När jag kom ner till affären för veckohandling så kom tankarna på fikat tillbaka å sötsuget satt i. Hittade en påse majskakor med mörk choklad som innehöll ca 25 g kolhydrater, den tog även slut på några minuter, sen fick jag bara dåligt samvete men sötsuget var borta iaf. Ibland har man dåliga dagar och min var igår, tur att det inte händer så ofta iaf Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Köp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennica.Rocks Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 Det där känner jag igen. Jag är alltid superduktig när andra sitter och fikar.. men sen när "frestelsen" ska vara över, när man har varit stark och duktig. Då unnar jag mig gärna något sött.. märkligt det där Men det viktiga är inte att du stoppade kexen i munnen, det viktiga är ju att man inte fortsätter.. så hejja dig idag när det är en ny dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts