Tomasni Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Är det någon som har en uppfattning om detta: Jag fick gallblåsan (och stenar) bortopererade för flera månader sedan. Sedan dess har jag inga problem (ingen smärta) Något dålig andedräkt ibland men jag åtgärdar det genom att dricka mycket vatten plus borsta tänderna (mer än vanligt) Har någon här erfarenhet eller uppfattning av/om detta? Tomas Nilsson , Vällingby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Jag har ingen erfarenhet, men här kan man läsa om'et. http://www.kostdoktorn.se/blir-gallbesvar-battre-pa-lchf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Är det någon som har en uppfattning om detta: Jag fick gallblåsan (och stenar) bortopererade för flera månader sedan. Sedan dess har jag inga problem (ingen smärta) Något dålig andedräkt ibland men jag åtgärdar det genom att dricka mycket vatten plus borsta tänderna (mer än vanligt) Har någon här erfarenhet eller uppfattning av/om detta? Tomas Nilsson , Vällingby Menar du gallbesvär eller dålig andedräkt? Dålig andedräkt kan vara ett gott tecken på att du är i ketos.. iallafall om det luktar acceton. Luktar det ammoniak så är det typ att du äter för lite fett och för mycket protein. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasni Posted November 30, 2016 Author Share Posted November 30, 2016 Tack, det var en bra länk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts