Xiro Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 http://annikadahlqvist.com/2016/12/07/rosta-pa-kostfonden/ "Bilia har en röstning om vilken organisation som ska få årets julgåva från Bilia. Rösta på Kostfonden!" 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Funkar för dom som har ansiktsbok, annars inte. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolleE Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Funkar för dom som har ansiktsbok, annars inte. Jag tycker det är upp till var och en om man vill vända ut och in på sig själv på FB. Jag blir dock oerhört irriterat när man tvingas använda olika sociala medier för att delta i olika aktiviteter. Om jag får säga vad jag tycker så kan vi skrota minst två förkortningar FB och SD Rolle på Österlen lite utanför tråden.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts