Annamaria

Godmorgontråd?

Recommended Posts

God morgon är en oxymoron, anser Effie... (men har inget emot tråden) :-)

Arbetsdagar fore jul återstår några än.

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Godmorgon  :)  kolsvart ute förstås, regnat har det gjort här i natt, 5 plusgrader, inte mycket julkänsla, morgonfodrat hästarna, och nu blir det kaffe. Storhandlade i gårkväll, vilket jag är tacksam för idag, då tanken var att stå och hänga på låset på CG klockan 07,00.

skön torsdag på er!

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God morgon!

Ja, nu blir det inte mörkare än så här.

Jag var också till mataffären i går och handlade inför helgen.

Där var alla andra också men det gick snabbt ändå.

Ha en underbar dag! :)

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God sovmorgon :)

Jullovet har börjat här. Hade sista dagen på jobbet igår och börjar på nytt jobb efter lovet. Firades med after work igår i kära kollegors sällskap, och en smarrig råbiff blev pricken över i. Ikväll blir det ytterligare after work med andra kollegor. Känns väldigt fint att runda åren tillsammans såhär. Men först ska det bakas ny omgång lussekatter à la lchf och huset förberedas för gäster :)

Life's good!

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Godmorgon på er.. jag vaknade 04.02.. då var det inte morgon. Men benen gjorde ont.. skulle ha gått upp och ätit magnesium i alla fall   :huh:

Men annars är det en fantastisk morgon som är början på en ny fantastisk dag!

Snart är det julafton.. och då får man paket  :rolleyes:

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God morgon alla. Jag har jobbat för att fortfarande leva efter sommartid så jag hinner massor före jobbet. Igår åkte jag in till stan och styrketräningen. Idag ska jag dra ett varv med dammsugaren så det blir lite julfint när hela gänget kommer i morgon

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God morgon! Jag lever inte efter sommartid; glad att jag kommer upp I tid på morgonen öht...

Idag tog jag mot min vana bilen till jobbet. Åkte strax efter bussens avgång, körde och lämnade sonen på hans job, åkte och tankade, och anlände till tyst och mörk arbetsplats vid ungefär samma tid som jag brukar komma när jag åker buss.

Helt ensam blir jag inte här...skönt, det kom fler.

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God morgon!

Missade after worken igår tyvärr, julbestyren kom i vägen, tiden och orken räckte inte. Kändes sorgligt, skulle ju ta farväl av ett härligt gäng kollegor. Vaknade nyss upp ur en sorglig dröm på just det temat. Men det kommer förhoppningsvis fler chanser till after work med dem, och vissa kommer jag fortsätta träffa på innebandyn.

God Jul alla kära forumvänner!

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God Morgon och en God Jul  :)  Full storm utanför dörren och inte en snöflinga så långt ögat når, Julkänslan är inte riktigt på plats om vi säger så... :unsure: Men jag grundar dagen med en fettiskaffe så jag står mig till julbordet vid 13-tiden. Nu dags för morgonbestyren utomhus och sen blir det till att gå in och "röra runt i grytorna"

Ha en underbar julafton!

• Gilla 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle smyga ner i köket och ta mig en kopp kaffe, samt njuta av att vara ensam vaken.

Men kaffemaskinen krånglade och det hela slutade med en total rengöring av kvarn och hela biddevitten, innan jag en halvtimme senare äntligen kunde slå mig ned med min kaffekopp.

Hoppad att ni alla får en fin jul!

• Gilla 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu