aadii Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Vet ej om detta inlägg är godkänt i forumet, isåfall får moderatorerna informera mig och ta bort inlägget. Jag söker 2-3 deltagare till en kort mejlbaserad intervju för mitt examensarbete på YH-nivå med inriktning: hälsovinster med LCHF, livet före/efter LCHF. Kort historia i löptext (ev rubriker t.ex. före LCHF, efter LCHF) på ca 1 - 1,5 A4 med dessa frågeställningar: - Livet före LCHF - Problem/sjukdomar/symtom? Vikt? Mående? Kostvanor? Mediciner? Hur såg blodprover/värden ut? Råd från läkare? - Livet efter LCHF - Blivit av med och/eller blivit bättre i problem/sjukdomar/symtom? Viktnedgång? Andra ev hälsovinster? Mående? Kvarvarande mediciner? Blodprov/värden idag? Vad säger din läkare? - Annan betydande information i sammanhanget (valfritt) - Bifoga tydliga helkropps före/efter bilder. Mejla mig på lchfintervju@outlook.scom om du är intresserad av att vara med så får du ytterligare information! OBS! Detta är ett öppet arbete, dvs personal och elever på min YH-utbildning kommer att kunna ta del av informationen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Helt ok ämne aadii. Lycka till med arbetet! Edit: Flyttade dock tråden till "LCHF-erfarenheter" 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Jag är nyfiken på inom vilken utbildning du gör detta arbete - berätta gärna här (eller via pm)! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts