Popular Post Syster Posted December 31, 2016 Popular Post Share Posted December 31, 2016 Gott slut och Gott Nytt År allesammans Här är det ungefär samma temperatur som det brukar vara på midsommarafton Varmt eller kallt? Det beror på vilken av aftnarna vi pratar om 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Gott nytt själv 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skymning Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Gott Nytt År! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Gott 2017 alla forumvänner! Brukar inte avlägga löften men ska försöka återuppta en mildare husmorsgymnastik/kroppsviktsträning. Mildare för att kunna köra lite varje dag och se om det hjälper att hålla rutinen utan avsteg, och så gillar jag inte träning. (Jag gillar dock dess effekter såsom avstressning samt bättre hållning. Men själen föredrar fysisk vardagsaktivitet vilket också har dessa positiva effekter men är svårt att hinna med.) Tjuvstartade igår! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edit Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Gott Nytt År till er alla 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Nu är det ett gott nytt år till er alla! Sixpack 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRAKULLA Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gott nytt år! Här är det solsken och stilla. En långpromenad känns given idag. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Startade första dagen på 2017 med en rejäl mugg fett kaffe. En ny vana sedan ett par månader som fungerar fantastiskt bra. Mättar till långt fram på dagen. Det ska jag fortsätta med. Nyårslöfte? Jag har bestämt mig för att försöka lära mig att äta fänkål. Gott nytt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Ett gott, eller rent av ett bättre, nytt år önskar jag alla som tittar in på forumet! Sköt om er Och tack till administratörerna för det gamla året 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra183 Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 God Fortsättning! Det kommande året behöver jag ta i tu med mitt förhållande till socker. Jag mår inte bra just nu och känner mig som en zombie, där hjärnan går på halvfart och är helt inriktad på att komma över socker. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 God Fortsättning! Det kommande året behöver jag ta i tu med mitt förhållande till socker. Jag mår inte bra just nu och känner mig som en zombie, där hjärnan går på halvfart och är helt inriktad på att komma över socker. Glöm inte att titta in på Forumet regelbundet och få lite peppning av medsystrar och medbröder. Det brukar vara stärkande. Lycka till! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Ja, god fortsättning allihop! Min nyårsambition är i grunden att vara snäll mot mig själv. Vilket innefattar äta bra, träna lagom, och ha kul och skratta mycket. Samt andas ibland mellan varven. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts