Popular Post Jäderås Posted January 1, 2017 Popular Post Share Posted January 1, 2017 Smöret förtjänar ju att förvaras fint! Får för mej att det även mår bättre av glas än aluminium(?)pappret den kommer i... http://www.clasohlson.com/se/Sm%C3%B6rask-i-glas/44-2069 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Vi har vårt smör i en fin porslinsslål från Stadsmissionen (second hand). 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolleE Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Vi kör retrostuket Rörstrand "Verdana" Rolle på Österlen 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 En sån där har vi också. Rotade fram den ur mammas gömmor 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 En sån hade vi också när jag var liten. Men den var gul med vitt lock. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotte Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 En sådan har jag köpt på Tradera och det är tydligen samlarobjekt[emoji31]så den kostade 300! Och jag har (naturligtvis) redan slagit bort en flisa i locket!!! Ska snabbt ta mig till Claes Ohlssons och köpa en smörbytta[emoji1531] Skickat från min iPhone med Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts