Popular Post RolleE Posted January 5, 2017 Popular Post Share Posted January 5, 2017 Är inte så jätteintresserad av sport men kunde inte undvika Stinas framgångar i spåren. Hörde att hon jämfördes med Petter Northug i spurten. Hörde en intervju med PN som gjordes i norsk TV där reportern frågade hur han laddade inför loppen. Han svarade då med ett leende, LowCarb Undrar om Stina är på samma spår då hon orkar spurta som PN? Rolle på Österlöen 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikL Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Är inte så jätteintresserad av sport men kunde inte undvika Stinas framgångar i spåren. Hörde att hon jämfördes med Petter Northug i spurten. Hörde en intervju med PN som gjordes i norsk TV där reportern frågade hur han laddade inför loppen. Han svarade då med ett leende, LowCarb Undrar om Stina är på samma spår då hon orkar spurta som PN? Rolle på Österlöen Nja, hon var jättesugen på en pizza efter sprintvinsten, och åt en! Dessutom är det svenska skidlandslaget mest sjuka av alla landslag! Överätning av kolisar???? Dålig mat allmänt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nokenok Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Är inte så jätteintresserad av sport men kunde inte undvika Stinas framgångar i spåren. Hörde att hon jämfördes med Petter Northug i spurten. Hörde en intervju med PN som gjordes i norsk TV där reportern frågade hur han laddade inför loppen. Han svarade då med ett leende, LowCarb Undrar om Stina är på samma spår då hon orkar spurta som PN? Rolle på Österlöen Vet inte hur det är i detta fall, men,Pettern har väl aldrig drivit med folk, eller, är det det det han är mest känd för? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolleE Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Nja, hon var jättesugen på en pizza efter sprintvinsten, och åt en! Dessutom är det svenska skidlandslaget mest sjuka av alla landslag! Överätning av kolisar???? Dålig mat allmänt? Är själv LCHF:are men kan ta en pizza då och då. Tunn boten och jag skär bort kanterna Jag unnar mig en pizza precis som Stina Rolle på Österlen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolleE Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Vet inte hur det är i detta fall, men,Pettern har väl aldrig drivit med folk, eller, är det det det han är mest känd för? Jag läser aldrig kvällstidningar på grund av hur dåligt underbyggda reportagen är (understatement), men jag brukar säga att det kan ju vara sant, även om det står i kvällspressen Både Petter och Stina har ork ända till slutet vilket är en erfarenhet många som kör fettförbränning istället för kolisar har erfarit, vad man nu kan dra för slutsats av det Det är alltså en kvalificerad gissning jag gör. Rolle på Österlen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik 2 Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Nja, hon var jättesugen på en pizza efter sprintvinsten, och åt en! Dessutom är det svenska skidlandslaget mest sjuka av alla landslag! Överätning av kolisar???? Dålig mat allmänt? Spot-on namne! Har ofta tänkt på det. Tex glutenprodukter påverkar slemhinnan i halsen och gör den mer mottaglig för angrepp som resulterar i övreluftvägsinfektioner. Sen jag slutade har jag inte haft en enda, innan hade jag alltid flera varje år. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik 2 Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Pizzan satte sina spår igår ... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolleE Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Pizzan satte sina spår igår ... Tänkte detsamma //Rolle p Ö 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse-hatten Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Pizza med fördröjd utlösning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts