Popular Post Syster Posted January 14, 2017 Popular Post Share Posted January 14, 2017 Lite kul tycker jag, kanske något som borde införas igen 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Xiro Posted January 14, 2017 Popular Post Share Posted January 14, 2017 Max borde göra en low carb semla, som uppföljare på deras legendariska burgare! 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Lite kul tycker jag, kanske något som borde införas igen Nämenaltså.. ge dryga böter till alla och envar som är för tidigt ute! En annan grej jag råkade ut för.. behövde ny vinterjacka för något år sedan, de fanns inte, de såldes på hösten, under vintern.. iallafall på sen vinter säljs vårkläder! Vad är det för fel på att köpa sådant man behöver under den årstid då man behöver dessa? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts