Strutfus Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Min man får var i fötterna. Han äter inte LCHF. Varför? Han äter allt;( Jag äter LCHF, men han äter tvärs om. Orkar faktiskt inte med längre o påpeka Eller tjata. Vad gör jag? Hur gör jag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lim Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Alla är ansvariga för sitt eget liv. Till slut får man inse att man inte kan påverka någon som inte är mottaglig för omtanke och information. Jobbigt, det förstår jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Tyvär är det nog Diabetisk Neuropati med diabetiska fotsår.. en väldigt vanlig sk naturalhändelse av högt blodsocker! Lägger han inte om kosten i tid får han räkna med amputation. http://sahlgrenska.se/upload/SU/omrade_oss/hud/S%C3%A5r%20vid%20diabetes.pdf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts