Erik 2 Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Ni som följer Veckans brott i SVT, tisdagar, vet att Leif GW numera börjar programmet med att berätta hur många kilo han gått ner. I årets första avsnitt berättade han att han bestämt sig för att gå ner i vikt men han ville inte berätta vilken metod han valt - det var hemligt. Igår rapporterade han stolt 10 kg minus med sin hemliga metod. Det finns bara en metod som leder till sådana snabba resultat. Och låt mig tillägga att för personer med de rörelseproblem och den kroppshydda som GW har är motion uteslutet som metod (funkar ju inte för viktnedgång för någon - vilket är bevisat), det måste röra sig om kostomläggning. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennica.Rocks Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Alltså.. hemligt.. tja alla sätt är bra utom de dåliga.. men om man är så pass stor som han är.. är det nog mycket vatten som lämnat kroppen. Oavsett tycker jag att han är duktig, men tycker generellt att det är löjligt att hålla det hemligt. Det är som de där som har hittat en mirakelfrukt som skall göra att man går ned i vikt om man äter den samtidigt som man står på huvudet med benen i kors. Men står det i det finstilta, du kan inte äta vad du vill i övrigt och det är bra om du rör lite på dig också.. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post shapeshifter Posted February 1, 2017 Popular Post Share Posted February 1, 2017 Troligen en "William Banting" variant - älgstek och torrt rödvin . https://sv.wikipedia.org/wiki/William_Banting 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilu Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Kanske han har en annan bok på lut, en kokbok, därför han inte vill avslöja nåt. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Han kanske valt nutrilett 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeB Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Han har ju tidigare gått ned med Lchf och han sa ju nyligen i TV att han skulle använda sig av det igen för att gå ned 30'kg? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Tycker faktiskt det är bra om Leif GW inte nämner vilken bantningsmetod han använder. Tänk om fler offentliga personer kunde tänka likadant. Även om han åt LCHF så ogillar jag allt fokus på bantning och vikt i media. Hade hellre sett att man promotar LCHF utifrån hälsoperspektiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Kanske han har en annan bok på lut, en kokbok, därför han inte vill avslöja nåt. Om det vore så väl! Den kommer i så fall att gå åt som smör till fromma för svenska folket och sjukvården. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilu Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Nu kom jag på nåt. En kombinerad deckare och kokbok. Skulle kunna bli en kioskvältare. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra183 Posted February 3, 2017 Share Posted February 3, 2017 Leif GW avslöjar spelet bakom kostråden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennica.Rocks Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Nu kom jag på nåt. En kombinerad deckare och kokbok. Skulle kunna bli en kioskvältare. Den skulle kunna heta: Kan man gå ned i vikt tre gånger? Klart läsvärd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Jag får för mig att vi kan hjälpas åt att skriva en bok åt Leif G W... en deckare med insprängda matrecept och "produktplacering" med LCHF-tips. "Fan, Bäckström- du måste bli av med den där kulmagen! Jag ska berätta för dig hur du kan bli det utan ansträngning." 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra183 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Leif har enligt uppgift hamnat på en platå med utebliven viktminskning. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Leif har enligt uppgift hamnat på en platå med utebliven viktminskning. I början går det fort. http://www.svtplay.se/klipp/11976586/leif-gw-perssons-basta-tips-nar-man-ska-ga-ned-i-vikt Snart kanske han inte finns mer. http://www.newsner.com/leif-gw-s-galna-nyarslofte-jag-tankte-ga-ner-50-kilo/om/familj-2 Och ibland trillar man dit och hamnar på sjukhus. http://www.hant.se/leif-gw-persson-jag-fixar-inte-att-ga-ner-i-vikt/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Leif har enligt uppgift hamnat på en platå med utebliven viktminskning. Hoppas han har en LCHF-coach som kan hjälpa honom över platån, för det lär ju vara omöjligt för oss vanliga dödliga att komma i kontakt med honom, om vi inte har något brottsligt att utgå ifrån... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Leif GW Persson om hustruns oro – och sin egen dödsångest http://www.expressen.se/noje/leif-gw-persson-om-hustruns-oro--och-sin-egen-dodsangest/ Citat Har du någon särskild diet? – Nej jag kör LCHF. Ingen alkohol överhuvudtaget, men det kör jag ju alltid på våren då blir det ingen sprit. Jag äter inte sötsaker, bröd, pasta potatis eller ris. Inga rotsaker som har vuxit under jord utan jag äter kött, fågel, fisk, grönsaker och bär. Så dricker jag kaffe och vatten. Det räcker. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts