Gå till innehåll

LCHF-kryssningen 2017

Recommended Posts

Jag ska med. Hur man gör?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

"Nu är kryssningen med Silja Galaxy 18 februari öppen för bokning. Endast telefonbokning är möjlig 08-666 33 33"

" Observera att du måste ringa och boka med koden Kolhydrater för att få passerkort till vår grupp."

http://kolhydrater.ifokus.se/articles/581c8d1a8e0e743cff00110b-lchf-kryssningen-2017?discussions-1

• Gilla 2
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ah.. då det är från Stockholm.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Prexis.. nog för att Stockholm antagligen är rätt bra att ha ( :unsure: ?).. men nackdelen är att det ligger så j*vla ocentralt!

• Gilla 1
Länk till inlägg

Prexis.. nog för att Stockholm antagligen är rätt bra att ha ( :unsure: ?).. men nackdelen är att det ligger så j*vla ocentralt!

Under storhetstiden var det centralt ;)

• Gilla 3
Länk till inlägg

Under storhetstiden var det centralt ;)

Prexis.. det var på den tiden vi hade hela Finland, Baltikum och besittningar i norra Tyskland!

Dags med andra ord att flytta vår huvudstad till Visingsö.. alternativt Karlsborg.

• Gilla 1
Länk till inlägg

Brukar vara roligt, och väldigt intensivt. Men det är långt att åka för en göteborgare, och krångligt att komma hem (om man inte övernattar I Stockholm). Så det får vara I år.

Föredrar campingen I Säffle; mer tid att prata med folk. Men det får vara I år, det också. Tror jag.

• Gilla 2
Länk till inlägg