Cleppa Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Sen jag uppgraderade till windows 10 hänger detta forum sig ofta... Någon mer som har detta problem? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Sen jag uppgraderade till windows 10 hänger detta forum sig ofta... Någon mer som har detta problem?Åh jag som hoppades du hade en lösning på Win 10! Skämt åsido. Jag har inga problem med Win 10 förutom de galet sega ostoppbara uppdateringarna samt att några av barnens spel inte funkar... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Kan det bero på vilken webbläsare? Jag använder Chrome med Windows 10 på tre olika datorer och det hänger sig aldrig när jag är på forumet. Sedan finns det ett och annat som stinker med Windows 10, men det är en annan sak... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Jag kör också Chrome. Aldrig problem vad jag minns. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 Körde Chrome tidigare men är nu pilot för Windows 10 och har en nedlåst klient tills projektet rullas ut... Kör IE 11 för tillfället. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra183 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Det finns ett gratisprogram som heter Ccleaner. Jag fick tips om att köra det när Windows 10 krånglade och det hjälpte. https://www.piriform.com/ccleaner/download 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Jag har problem med Win 10 och IE på jobbdatorn... Kör Chrome när det inte funkar på annat vis. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Ni får kalla mig paranoid... Har windows 10 med allt som går avstängt, firefox browser och söker via duckduckgo. Har försökt avgooglifierat mig så mycket det går. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Säkrast att inte sätta på datorn alls ;-) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Lugnast för blodtrycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts