Rowdox Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 (edited) Borttagen Edited June 10, 2018 by Rowdox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowdox Posted February 27, 2017 Author Share Posted February 27, 2017 X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R2D2 Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Nej nu skrev jag först ett lite väl taskigt inlägg, jag nöjer mig med att jag lider med dig. Må väl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Hej och välkommen till forumet, Rowdox! Jag misstänker att i detta forum finns det fler tjejer med kagge än rutor... Själv går jag igång på biceps... Vi har alla våra laster! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Utsidan säger inte så mycket om hälsa faktiskt... En gång i tiden hade jag... inte magrutor, men i alla fall en riktigt stark fast hyfsat välsvarvad kropp. Tre år senare låg jag på operationsbordet med hjärtfel. Nu 10 år senare är kroppen inte lika fast och vissa av kurvorna går åt fel håll men jag är frisk och stark. Själv är jag riktigt förtjust i en karl med hår på bröstet... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Zepp Posted February 27, 2017 Popular Post Share Posted February 27, 2017 Du är 17.. det har jag oxå varit en gång.. på hedenhös då antagligen? Utiallafall.. jag fantiserade oxå om tjejer på den tiden.. smala snygga osv, det gör friska heterosexuella pojkar vid de åren.. således även jag. Någon gång i 20-30 åren kom verkligheten ikapp, man fick mer erfarenhet av motsatta könet och man inser att ytan inte är lika viktig. För då handlar det ofta mer om att flytta ihop och bo tillsammans.. då är personligheten betydligt viktigare.. för att man skall trivas ihop i långa loppet. Allt efter att man blir äldre själv så förändras ens fantasier om hur den perfekta kvinnan skall se ut! Och jag betvivlar inte en sekund om att kvinnors fantasier förändras i samma/motsvarade utsträckning med stigande ålder och livserfarenhet? Såå.. räkna altså inte med att dina magrutor kommer att göra att du kommer att vara alla flickors/kvinnors främsta dröm.. hur länge som helst.. om de ens överlever till medelåldern? Min begränsade erfarehet är att mogna kvinnor vill ha mogna män.. där kan de eventuellt acceptera obefintliga magrutor.. om en massa annat stämmer in på deras kravspecefikation! 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Jag har en ruta, en stor 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Även jag har en ruta,fast den är rund och har "smilgropar" på sidorna. Sedan har jag skinnöverskott som man vänligt sagt skulle kunna påminna om en hängmatta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowdox Posted February 28, 2017 Author Share Posted February 28, 2017 Du är 17.. det har jag oxå varit en gång.. på hedenhös då antagligen? Utiallafall.. jag fantiserade oxå om tjejer på den tiden.. smala snygga osv, det gör friska heterosexuella pojkar vid de åren.. således även jag. Någon gång i 20-30 åren kom verkligheten ikapp, man fick mer erfarenhet av motsatta könet och man inser att ytan inte är lika viktig. För då handlar det ofta mer om att flytta ihop och bo tillsammans.. då är personligheten betydligt viktigare.. för att man skall trivas ihop i långa loppet. Allt efter att man blir äldre själv så förändras ens fantasier om hur den perfekta kvinnan skall se ut! Och jag betvivlar inte en sekund om att kvinnors fantasier förändras i samma/motsvarade utsträckning med stigande ålder och livserfarenhet? Såå.. räkna altså inte med att dina magrutor kommer att göra att du kommer att vara alla flickors/kvinnors främsta dröm.. hur länge som helst.. om de ens överlever till medelåldern? Min begränsade erfarehet är att mogna kvinnor vill ha mogna män.. där kan de eventuellt acceptera obefintliga magrutor.. om en massa annat stämmer in på deras kravspecefikation! Är medveten om att utseende inte är allt självklart hade jag lätt hellre haft en tjej som är schysst och rolig, utan magrutor, än en med magrutor som är dryg och icke omtänksam osv. Tror ej att jag ska vara en "tjejmagnet" endast pga mina magrutor. Som jag sa har endast typ 2 pers sett dom haha och det är mina killkompisar. :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowdox Posted February 28, 2017 Author Share Posted February 28, 2017 Haha ni är roligare än jag trodde . Ni är precis lika bra och lika värda som någon med magrutor osv även om ni kanske inte har rutorna 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowdox Posted February 28, 2017 Author Share Posted February 28, 2017 Nej nu skrev jag först ett lite väl taskigt inlägg, jag nöjer mig med att jag lider med dig. Må väl Vänta va? Vad skrev du först?? Hahaha vet inte om det var något mot mig eller nåt men tar ej illa upp isåfall 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Vänta va? Vad skrev du först?? Hahaha vet inte om det var något mot mig eller nåt men tar ej illa upp isåfall Hen var säkert avundsjuk på dina magrutor.. och skrev något spydigt! Oså ångrade sig hen och skrev något mindre spydigt.. det tyder på en viss mognad! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Är medveten om att utseende inte är allt självklart hade jag lätt hellre haft en tjej som är schysst och rolig, utan magrutor, än en med magrutor som är dryg och icke omtänksam osv. Tror ej att jag ska vara en "tjejmagnet" endast pga mina magrutor. Som jag sa har endast typ 2 pers sett dom haha och det är mina killkompisar. :) Sen så finns det fysikaliska anledningar till att tjejer har svårare att få magrutor! För även i 17årsåldern så är de rätt utvecklade kvinnor, dvs de är av evolutionen predestinerade till att föda barn.. föra arten vidare. Det ger att de har en delvis annan homeostas.. där mer östrogen gör att de lägger på sig fett, subkutant, brösten och på höfterna.. för eventuella graviditeter där de kan behöva detta extra energilager. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Sen så finns det fysikaliska anledningar till att tjejer har svårare att få magrutor! För även i 17årsåldern så är de rätt utvecklade kvinnor, dvs de är av evolutionen predestinerade till att föda barn.. föra arten vidare. Det ger att de har en delvis annan homeostas.. där mer östrogen gör att de lägger på sig fett, subkutant, brösten och på höfterna.. för eventuella graviditeter där de kan behöva detta extra energilager. "Jag ska föda barn sen så vilken tur att jag har många kurvor!" ...tänkte jag inte när jag var 17år... Men det borde jag ju ha gjort för så ojämlikt är det ju! 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post DRAKULLA Posted March 1, 2017 Popular Post Share Posted March 1, 2017 Haha ni är roligare än jag trodde . Ni är precis lika bra och lika värda som någon med magrutor osv även om ni kanske inte har rutorna Haha,..ja ibland blir man överraskad När man inte har magrutor så får man kompensera med humor. Jag hade ej magrutor ens när jag var 17 år och när jag tänker efter så hade jag inte BH heller då... Idag så har jag inte heller magrutor ........men BH, självdistans.....och humor 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrKarisma Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Ok.. Intressant tråd, haha För min del så får folk se ut hur fan de vill! Jag har varit ohjälpligt förälskad i spinkiga killar, i muskulösa killar och har även fått uppleva kärlek vid första ögonkastet med en kille som då hade ca 100kg övervikt. Men visst, när jag var 17 trodde jag också att utseende och personlighet var samma sak, haha! Jag vill inte bli ung igen även om jag fick, NEJ TACK! Fy sjutton vad livet var svårt, man kände sig aldrig vacker/snygg nog, man var aldrig bra nog. Man hade dålig självkänsla och var lättlurad.. Jag ser hellre ut som ett russin och är överviktig om jag bara får må bra, vara trygg och älska mig själv - för någonstans är det ju faktiskt vad ALLT handlar om och det enda som kan ge riktig lycka. Sen hade jag självklart gärna varit snuskigt rik också, men det kommer alltid på andra plats 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Magrutor och ett genomfört maraton är väl det enda som fortfarande står kvar på min bucket list... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Hehe ... jag har fixat ett marathon så nu är det bara magrutorna kvar ... Det verkar inte som man kan äta sig till dem tyvärr 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 14 timmar sedan, Peter B sade: nu är det bara magrutorna kvar ... Du får uppdatera med foto mellan varven så kan vi hjälpa dig att bedöma läget..! Vi är väldigt hjälpsamma här, vet du! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Status just nu : ;-) 4 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Hmmm .. kanske säkrast att lägga till att ovanstående är statusen på en målbild. kanske inte riktigt där jag är än ... 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 men men men var fick du tag på en bild av min mage? 3 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 14 timmar sedan, Peter B sade: Hmmm .. kanske säkrast att lägga till att ovanstående är statusen på en målbild. kanske inte riktigt där jag är än ... Hur ska man komma fram om man inte vet vart man strävar? Å andra sidan kan resan i sig vara målet... Lite beroende på vilken filosofi man vill anamma... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Precis ... vad har stackars Jesper att sträva efter? 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Men vi börjar hamna lite off topic här ..det handlar om magrutor på tjejer ... så lite före och efter bilder kan inte skada... 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 10 minuter sedan, Peter B sade: Men vi börjar hamna lite off topic här ..det handlar om magrutor på tjejer ... så lite före och efter bilder kan inte skada... Och om allt annat försvann men magbulan (en enda, ja) blev kvar, då? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGK Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Det enda som försvunnit för mig idag är Jespers magrutebild, och min kommentar ( ) till den bilden. Ångrade du "upplägget" Jesper? Edit: Öh, det var visst en annan tråd. Nu har jag hittat igen den 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 3 minuter sedan, SGK sade: Ångrade du "upplägget" Jesper? Har faktiskt vacklat fram och tillbaka men kan det peppa någon så.... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 Gick ut i sovrummet och fixade en före-bild. Ganska avskräckande... Så nu är det bara att skaffa magrutor. Finns tråden kvar då? Så att jag kan hitta den? 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 12 minuter sedan, Effie sade: Gick ut i sovrummet och fixade en före-bild. Ganska avskräckande... Så nu är det bara att skaffa magrutor. Finns tråden kvar då? Så att jag kan hitta den? Fixar du magrutor så är jag övertygad om att du kan även kan hitta tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 10 timmar sedan, Effie sade: Gick ut i sovrummet och fixade en före-bild. Så nu är det bara att skaffa magrutor. Jag funderar på samma sak... Före-bild finnes. Fast vad ska vi ha dem till? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Zepp Posted October 19, 2017 Popular Post Share Posted October 19, 2017 Förebilder sorteras ofta bort iomed att de kan vara stötande! För övrigt så har jag redan en (1) magruta, kruxet är att få den mindre? 5 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Apropå magrutor på tjejer: https://martinajohansson.se/senaste-keto-experimentet-resultat/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Ja man skulle köra stenhårt några månader så kommer kanske magrutorna på plats. ;-) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 12 minuter sedan, Peter B sade: Ja man skulle köra stenhårt några månader så kommer kanske magrutorna på plats. ;-) Glöm inte före/efter-bilderna bara... 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts