Mumlan Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Hej alla härliga människor. Jag tycker att maten är så god, så god nu när jag minimerar kolhydraterna till ett minimum. Det är som om allt smakar så mycket bättre, riktigt och näringsrikt. Jag har alltid älskat mat sedan barnsben men nu är det som om jag är "hög" på maten jag stoppar i mig. Känner någon igen sig? Det är inte så att jag överäter eller är överviktig utan bara som att kroppen liksom har hittat hem till sitt rätta element. Jag känner mig urstark, pigg och frisk. Är det någon som känner igen sig? Planar denna lyckokänsla också ut sig som alla förälskelser har en tendens att göra? Jag får liksom nypa mig i armen över att man kan må så bra av god mat.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kareng Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Min man som aldrig tyckt mat varit särskilt gott förut utan något som man mest måste äta för att inte vara hungrig tycker att mat är jättegott nu och längtar till middag varje dag, bara för att det är så gott - inte p.g.a. hunger. Jag däremot har alltid tyckt om mat och gör det fortfarande. Kanske blir det lite extra gott nu när man kan äta med gott samvete. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts