Truckdoktor Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Hej. Undrar om det finns ngn. sammanhang mellan dålig tarmflora som candida eller liknande och hämmorider? Tycker sistnämnda kommer i skov med mycket intag av mjöl/ej LCHF-produkter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Hemorrojder har ett starkt samband med hård avföring att göra, vad jag vet.. säkert annat oxå? Tex graviditet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrix Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Jag är bestämt av den åsikten. Innan jag åt LCHF hade jag mycket problem med klåda och fistlar. Nu är det helt borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArneAnka Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Lyssna på professor Stig Bengmark om ni vill veta mer om tarmhälsa. Föreläsningen är i fyra delar: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts