Bengt Nilsson Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Moj-ring Det påstås att ringens kemiska kontruktion gör att den reparerar trasiga syreatomer i vatten. Vätska som hälls genom ringen blir slutar vara oxidativt och skadligt för kroppen. Stämmer det? Mer info Moj-ring Anna Hallén Buitenhuis har skrivit om det på sin blogg Mojat vatten? Dött vatten? Anna skärp dig! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganymedes Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Stämmer det? Spontant, nej. Det låter som skojeri i mina öron. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitte Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Har ingen aning om det funkar eller ej. Jag tänker dock "magnetarmband". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor H Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Jeg har mer tro på "The Elements of Harmony", jeg da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koljoxen Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Läste det där hos Anna. Hon gjorde ett test med tulpaner. Konstigt nog står mina tulpaner som får kranvatten glatt rakt upp i en vecka. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Jag läser mycket som Anna skriver, men det gäller verkligen att sovra i hennes skrifter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Jag läste också vad Anna skrev. Hon hade testat och märkt skillnad. Jag har inte testat och har Inga planer på att testa heller. Men jag sager inte "funkar inte!" om jag inte har testat själv. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladan Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Hon hade testat och märkt skillnad. Men var det en relevant skillnad som verkligen gjorde vattnet "bättre"? På vilket sätt? Låter väldigt märkligt. Inte utan man blir nyfiken vad som rimligtvis kan hända. "laga trasiga syreatomer" är liksom nonsens för en någorlunda kemikunnig.....det enda som kan hända är att elektroner förs hit eller dit mellan atomer, men det sker hela tiden i vatten, utan att någon märker nån större skillnad. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xls Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Jag läste också vad Anna skrev. Hon hade testat och märkt skillnad. Hon är ju gift med mannen bakom AquaLogik som säljer mojen, så det hade nog blivit lite jobbigt där hemma om hon hade dissat den. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladan Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Ja, en dubbelblindstudie skulle jag vilja se....och inte utfört på tulpaner... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 "Att tänka utanför ramen ger ofta nya möjligheter och lösningar. "Hoppas att vi väckt din nyfikenhet och än en gång mycket välkommen till Alex &AquaLogik Sverige AB i samarbete med Anna Hallén Buitenhuis" Hon är ju gift med mannen bakom AquaLogik som säljer mojen, så det hade nog blivit lite jobbigt där hemma om hon hade dissat den. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts