Popular Post Man37 Posted March 12, 2017 Popular Post Share Posted March 12, 2017 Hej! Vill bara dela av mig med en bild över tre veckor med strikt LCHF 16-8 Dvs. Endast lunch och middag samt frukostkaffe med lite grädde. Vikten är den samma!? Men resultatet är fantastiskt för måtten. Fortsätter med samma "recept" [emoji4] 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelico Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Hej! Vill bara dela av mig med en bild över tre veckor med strikt LCHF 16-8 Dvs. Endast lunch och middag samt frukostkaffe med lite grädde. Vikten är den samma!? Men resultatet är fantastiskt för måtten. IMG_1498.JPG Fortsätter med samma "recept" [emoji4] Grymt bra resultat! Vad åt du innan du startade detta? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man37 Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 Ingen speciell mat utan vanliga "mamma Scan", pasta, bröd och lite mys då och då på kvällarna. Absolut ingen extrem kost på något sätt. Men nu strikt LCHF. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Angelico Posted March 12, 2017 Popular Post Share Posted March 12, 2017 Ingen speciell mat utan vanliga "mamma Scan", pasta, bröd och lite mys då och då på kvällarna. Absolut ingen extrem kost på något sätt. Men nu strikt LCHF. Men det visar verkligen tydligt vad bröd och pasta och mamma scan har för betydelse för våra kroppars mående. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennica.Rocks Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Fantastiskt jobbat .. jag ska visa det här för min make, som var frustrerad att han inte gjorde framsteg på vågen.. men det syntes VERKLIGEN på kläderna.. men det sket ju han i.. Nu kanske han kan se vad LCHF gör för skillnad.. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Hej! Vill bara dela av mig med en bild över tre veckor med strikt LCHF 16-8 Dvs. Endast lunch och middag samt frukostkaffe med lite grädde. Vikten är den samma!? Men resultatet är fantastiskt för måtten. IMG_1498.JPG Fortsätter med samma "recept" [emoji4] Det är nästan obegripligt... BRAVO! GRATTIS, APPLÅDER och UPPMUNTRANDE TILLROP! Välkommen hit, dessutom... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted March 14, 2017 Share Posted March 14, 2017 Fantastiskt resultat på så kort tid Det är inte bara magen som förändrats heller Du har tappat onödigt fett över hela kroppen och muskelmassan är bibehållen eller har tom ökat lite Ett av de bästa resultaten på så kort tid som jag sett faktiskt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts