Andreas Eenfeldt Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Idag, en månad efter starten, fick forumet medlem nummer 2 000! Detta är alltså personer som registrerat sig för att kunna skriva själva, många fler har varit inne och läst. Dessutom närmar sig redan inlägg nummer 10 000, så många av medlemmarna är aktiva. Här kan du se vilka medlemmar som har skrivit flest inlägg. Vad tror du skulle hjälpa forumet att växa vidare? 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Hur många kollar dagligen din blogg?Dina tävlingar verkar få flera hundra registrera sig på nån dag och likaså dina frågedagar. Men hur får man dem att återkomma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 Bloggen har ca 25 000 besök per dag. Hur man får dem att återkomma? Genom att göra det så trevlig här att de inte kan låta bli! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linen Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Idag, en månad efter starten, fick forumet medlem nummer 2 000! Detta är alltså personer som registrerat sig för att kunna skriva själva, många fler har varit inne och läst. Dessutom närmar sig redan inlägg nummer 10 000, så många av medlemmarna är aktiva. Här kan du se vilka medlemmar som har skrivit flest inlägg. Vad tror du skulle hjälpa forumet att växa vidare? Som jag sagt innan en chatt o få dela lätt o enkelt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linen Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Hur många kollar dagligen din blogg? Dina tävlingar verkar få flera hundra registrera sig på nån dag och likaså dina frågedagar. Men hur får man dem att återkomma? Med kunskap ödmjukhet för alla. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 En grej vore att kolla med andra LCHF/hälso forum om de vill slå ihop sig eller samarbeta (affilate). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linen Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 En grej vore att kolla med andra LCHF/hälso forum om de vill slå ihop sig eller samarbeta (affilate). kolla ej !!!! kör det vi tro på och skapa ,,,kunskap finns på alla plan vilket behövs!! som sagt Chatta gör de större... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaia Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Jag tror starkt på viktdagbok som man kan posta och dela med andra. Där kan nya besökare se hur väl det fungerar med LCHF om man tex vill tappa vikt sen dröjer det inte länge innan forumet växer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaia Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Jag tycker inte heller att ni ska slå ihop kostdoktorn med andra. Här känns det renodlat och väldigt gnällfritt med intressanta inlägg. Håll om det. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larz Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Bloggen har ca 25 000 besök per dag. Hur man får dem att återkomma? Genom att göra det så trevlig här att de inte kan låta bli! Det är redan så trevligt så det är beroendeframkallande En matdagbok står högt på önskelistan, sen är kostdoktorn komplett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaia Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Så sant beroendeframkallande... värre än socker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LenaK Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Det är redan så trevligt så det är beroendeframkallande En matdagbok står högt på önskelistan, sen är kostdoktorn komplett Ja, det är väl det enda negativa....... beroendeframkallande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LenaK Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Det handlar ju faktiskt om annat än vikt för väldigt många, även om flertalet har trillat in på LCHF på grund av övervikt men sedan upptäckt att de blivit fria från så många andra symtom. För min del tror jag på ytterligare någon form av hälsoförbättringstrådar, där varje sjukdom har sin tråd. Den skulle innehålla endast berättarnas egna upplevelser utan frågor eller kommentarer från andra. Det skulle vara trådar man kan hänvisa till eller skriva ut till bekanta som klagar över ett specifikt hälsoproblem. Jag har vid några tillfällen letat upp "solskenshistorier" som jag har hänvisat till men det skulle vara så mycket enklare med många anekdoter från varje sjukdom samlade i en tråd. Jag tror att det skulle kunna stimulera många att testa lågkolhydratkost som ett första ofarligt altenativ till mediciner om man fick läsa om andras hälsoförbättringar vad gäller den egna sjukdomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaia Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Ja det viktigaste är att det är lättnavigerat och vill man så kan man ju följa diverse trådar när man väl hittat in i forumet. Måste tillägga att jag tycker sidan är bra som under utveckling. Trevligt att vi får tycka till... det är precis så man önskar det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Det har registrerats drygt 200 medlemmar de senaste dagarna med likartade slumptangenttryckningsnamn, vad kan det vara tro? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Tack så mycket du uppmärksammade detta. Vi ska undersöka saken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secret Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Ingen chat, det förstör delvis söket. Bättre med sidor som kan indexeras av Google och hittas av andra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts