Jump to content

2 000 medlemmar!

Andreas Eenfeldt

Recommended Posts

Idag, en månad efter starten, fick forumet medlem nummer 2 000! Detta är alltså personer som registrerat sig för att kunna skriva själva, många fler har varit inne och läst.

Dessutom närmar sig redan inlägg nummer 10 000, så många av medlemmarna är aktiva. Här kan du se vilka medlemmar som har skrivit flest inlägg.

Vad tror du skulle hjälpa forumet att växa vidare?

• Like 6

Idag, en månad efter starten, fick forumet medlem nummer 2 000! Detta är alltså personer som registrerat sig för att kunna skriva själva, många fler har varit inne och läst.

Dessutom närmar sig redan inlägg nummer 10 000, så många av medlemmarna är aktiva. Här kan du se vilka medlemmar som har skrivit flest inlägg.

Vad tror du skulle hjälpa forumet att växa vidare?

Som jag sagt innan en chatt o få dela lätt o enkelt :)

Bloggen har ca 25 000 besök per dag.

Hur man får dem att återkomma? Genom att göra det så trevlig här att de inte kan låta bli!

Det är redan så trevligt så det är beroendeframkallande :D En matdagbok står högt på önskelistan, sen är kostdoktorn komplett ;)

Det handlar ju faktiskt om annat än vikt för väldigt många, även om flertalet har trillat in på LCHF på grund av övervikt men sedan upptäckt att de blivit fria från så många andra symtom.

För min del tror jag på ytterligare någon form av hälsoförbättringstrådar, där varje sjukdom har sin tråd. Den skulle innehålla endast berättarnas egna upplevelser utan frågor eller kommentarer från andra. Det skulle vara trådar man kan hänvisa till eller skriva ut till bekanta som klagar över ett specifikt hälsoproblem. Jag har vid några tillfällen letat upp "solskenshistorier" som jag har hänvisat till men det skulle vara så mycket enklare med många anekdoter från varje sjukdom samlade i en tråd. Jag tror att det skulle kunna stimulera många att testa lågkolhydratkost som ett första ofarligt altenativ till mediciner om man fick läsa om andras hälsoförbättringar vad gäller den egna sjukdomen.

Ja det viktigaste är att det är lättnavigerat och vill man så kan man ju följa diverse trådar när man väl hittat in i forumet. Måste tillägga att jag tycker sidan är bra som under utveckling. Trevligt att vi får tycka till... det är precis så man önskar det :)

• 10 months later...