Jump to content

En historisk dag...

Limp

Recommended Posts

Mina kära medforister !

Härmed får undertecknat kungöra, att en historisk händelse har ägt rum idag. Min kosthållning baserat på reducerade kolhydrater ihop med en hälsosam mängd fett, har medfört att min mage fallit platt och höfterna tittat fram. Med andra ord har jag idag kunnat ta av mina hängslen. Endast bältet håller numera byxorna uppe. 

Vilken befrielse, en nästan obeskrivbar känsla... en otrolig frihet ;)

Goe du Grattis!!

Visst ÄR det härligt!! :) 

Vågen i all ära men det är ett par snäpp härligare när man börjar se sina höfter, fötter och nyckelben etc :)

Och för att inte tala om när man kan börja dra in hål efter hål i livremmen...eller det roligaste som hände mig: Skulle på toa och glömde knäppa upp brallorna men hade ändå inga problem att få av dem ha ha :D Då är det dags att köpa en st mindre kanske? :P 

Grattis!

• Like 2

Visst ÄR det härligt!! :) 

Vågen i all ära men det är ett par snäpp härligare när man börjar se sina höfter, fötter och nyckelben etc :)

Och för att inte tala om när man kan börja dra in hål efter hål i livremmen...eller det roligaste som hände mig: Skulle på toa och glömde knäppa upp brallorna men hade ändå inga problem att få av dem ha ha :D Då är det dags att köpa en st mindre kanske? :P 

Grattis!

Haha. Kan vara på tiden! Jag köpte tre par jeans vid jul eftersom min vikt hade legat stilla rätt länge, direkt efter jul började nedgången igen. Dags att köpa en storlek mindre snart... dagens i-landsproblem!

• Like 1

Det är otroligt vilken vanemänniska man är. Det har känts naket på något sätt de senaste dagarna och jag har varit litet orolig för ett tillfälligt "gällivarehäng". Det verkar dock saknas ett hål i bältet, som ska fixas till. 

Någon undrade vad nästa mål blir ? För min del handlar det om att komma ner i BMI under gränsen för fettma. Jag har ca 10 kg dit... april kanske.

• Like 1

Det är otroligt vilken vanemänniska man är. Det har känts naket på något sätt de senaste dagarna och jag har varit litet orolig för ett tillfälligt "gällivarehäng". Det verkar dock saknas ett hål i bältet, som ska fixas till. 

Någon undrade vad nästa mål blir ? För min del handlar det om att komma ner i BMI under gränsen för fettma. Jag har ca 10 kg dit... april kanske.

GRATTIS!!!

Jag har också gjort extra hål i livremmen (STOLT).

Det var ett bra nästa delmål, keep up the good work!