Limp Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Ser ni omröstningar i er Tapatalksession ? Jag är en sk. vägra Ifoneriet och Andtrix motvalls och har testat en tapatalk-klon för Windows 8-mobile, men kan inte se själva omröstningarna i den. Behöver kanske köpa appen istället för att snåla. Jag surfar därför med vanlig mobilbrowser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Hallå... hallå... alla Android och Iphone ägarna ! Är det någon som kör med Tapatalk ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 jag kör iPhone men inte Tapatalk... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solange Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Jag kör Tapatalk för android. Ser inga omröstningar tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tootin Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Jag har iphone och Tapatalk och kan inte se omröstningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Tack för infot... då vet jag att det är inte min "klon" som är problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts