phunqe Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Ok jag vet att det vid det här laget är överspelat att prefixa allt innehållande socker med "Diabetes", men det här förtjänar bannemig titeln. https://www.mathem.se/recept/pinatatarta Över 1kg socker OCH 725g Godis. Allvarligt... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Det saknas en lämplig emoji-smily för det jag känner. :-/ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lena Erlandsson Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 Känns jobbigt och onödigt att lägga ner så mycket arbete på att baka en sån tårta om det är godis de vill ha.... Varför inte bara ställa fram påsarna med nog-stop och kanske en påse socker..... Effekten blir väl densamma...speedade barn med framtida diabetes:( 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 Alltså, nonstop som dekoration på tårtor är hur gott som helst, har ätit sådana tårtor många gånger. Men den där tårtan verkade inte ens god. Såg torr ut. Var är grädden? Nej, inte en tårta i min smak, även utan beaktande av hälsoaspekten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts