Olaf Bekkevold Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Hei Jeg undrer om noen har erfaring med langdistanseløping og ketose og hvilken næring som tilføres under lange turer. Selv tilfører jeg bare vann, men lurer på om MCT olje kan være et alternativ til tilskudd av energi. Hvis noen har erfaring, hvor mye tilføres for eksempel per time løping? Mvh Olaf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Under 4 timmar bara vatten o salt... dessutom oftast fastande innan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Jag kör bara vatten på träning. På tävling spetsar jag med en halv mugg sportdryck på kontrollerna som brukar vara var 5:e km. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 http://www.kostdoktorn.se/energin-rackte-hela-loppet-vilket-den-aldrig-gjort-tidigare "Under själva loppet drack jag enbart vatten. Och löpningen gick riktigt bra!" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts